تبلیغات
شناخت مسیحیت - مطالب اردیبهشت 1394
اعضای کلیسای مرکزی ربانی در آفریقای جنوبی به دستور کشیش لسگو دانیل (Lesego Daniel)، علف‌های حیاط کلیسا را ‌خوردند. در یک بیان غیر معمول برای اینکه چگونه انسان‌ها می‌توانند توسط روح القدس اداره شوند و هر چیزی را برای تغذیه بدن خود بخورند، یک کشیش آفریقای جنوبی اعضای کلیسای خود را به خوردن علف دستور داد. این دستور بعد از توضیح موعظه‌ای از حضرت عیسی صادر شد که حضرت عیسی علاوه بر ۱۲ حواری معروف در سنت مسیحی، شاگردان دیگری نیز داشته است که کارهایی انجام می‌دادند که در آن زمان معمول نبوده است: «حضرت عیسی شاگردان زیادی داشته است که شما آنها را نمی‌شناسید. اجازه بدهید تا خداوند به شما نشان دهد چنانکه عمداً آنها در کتاب مقدس معرفی نشده‌اند زیرا خداوند خواسته است امور جدیدی را برای آنها انجام دهد. نتانیل (Nathanael) یکی از حواریون است که کتابی از او وجود ندارد،‌ و معجزه و عجایبی از او ذکر نشده است».
این کشیش در ادامه می‌افزاید: «یادتان باشد که گفتم هنگامی که پادشاهی عیسی برسد، شما می‌توانید آن را ببینید، بشنوید و درک کنید. غیر مسیحیان نمی‌توانند حضرت عیسی را بپذیرند یا در قلب خود جای دهند زیرا آنها نمی‌توانند او را ببینند. هنگامی که روح القدس بیاید شما می‌توانید او را ببینید. ما می‌توانیم باعث دیدن مردم شویم اگر با یکدیگر زندیگی کنیم، ما بدن عیسی هستیم. در انجیل یوحنا ۱۴: ۱۲-۱۴ می‌خوانیم: «یقین بدانید هر که به من ایمان بیاورد آنچه را من می کنم خواهد کرد و حتی کارهای بزرگتری هم انجام خواهد داد، زیرا من نزد پدر می‌روم و هر چه بنام من بخواهید آنرا انجام خواهم داد تا پدر در پسر جلال یابد. اگر چیزی بنام من بخواهید آنرا انجام خواهم داد». پس بیایید و بخورید [علف‌های حیاط کلیسا را] در این صورت چشمان شما ممکن است ببیند».
با این دستور اعضای کلیسا با انگیزه دیدن حضرت عیسی و روح القدس، به علف‌های حیاط کلیسا حمله‌ور می‌شوند. باید توجه داشته باشیم که در کتاب مقدس از حضرت عیسی با عنوان «شبان نیکو» یاد شده است که به فکر «گوسفندان» خود است: «من‌ شبان‌ نیکو هستم. شبان‌ نیکو جان‌ خود را در راه‌ گوسفندان‌ می‌نهد[انجیل یوحنا ۱۰: ۱۱؛ یوحنا ۱۰: ۲۷]». از این رو برخی از خادمین کلیسا نیز خود را «شبان» می‌خوانند. شبان به معنای راهنما است، اما گویا برخی از این «شبان»‌ها باور کرده‌اند که مسیحیان «گوسفند» هستند و می‌توانند هرگونه عقیده و باوری را به آن‌ها القا کنند. البته برخی از مسیحیان نیز «گوسفند» بودن را پذیرفته‌اند و شما در این ویدیو می‌توانید آن را ملاحظه کنید:‌
[http://www.aparat.com/v/oTcRO]






طبقه بندی: فساد در کلیسا،  فیلم،  فرق مسیحیت، 
برچسب ها: قدرت روح القدس، خوردن علف های کلیسا، خرافات در مسیحیت،
داغ کن: داغ کن - کلوب دات کام
نوشته شده در دوشنبه 28 اردیبهشت 1394 توسط : احمد

پایگاه جامع فرق، ادیان و مذاهب - اورشلیم جدید؛ شهری که ۴۰ سال در انتظار آخر زمان است. شرایط زندگی در این شهر مسیحی طوری است که می‌توان از آن به عنوان پارک یا موزه قرون وسطایی زنده یاد نمود. شهر اورشلیم جدید، شهری کوچک در غرب مکزیک، نزدیک میچوآکان "Michoacán" واقع شده است. خبرهای زیادی در مورد این شهر وجود دارد.

مردم خارج از این شهر، به فرقه‌ی مسیحی که کل شهر اورشلیم جدید در مکزیک را اداره می‌کند، لقب متعصبان مذهبی را داده‌اند. مردان متعصب و عصبانی، زنان با پوشش روسری‌های رنگی، لباس بلند و سراسر پوشیده بلند، به طور مداوم کوچه‌ها و خیابان‌ها را با صدای بلند و طنین انداز خود سرود خوانان طی می‌نمایند. در این فرقه دیدن فیلم، تئاتر، تلویزیون، گوش کردن به رادیو، استفاده از دوربین عکاسی و فیلم‌برداری، استفاده از موبایل و اینترنت، استعمال هر نوع سیگار و مواد مخدر، استفاده از الکل برای مداوای بیماری یا نوشیدن آن، همچنین استفاده از شراب ممنوع و حرام می‌باشد. دوستی یا سخن گفتن دختر و پسر با هم ممنوع است. حتی مرد و زنی که با یکدیگر ازدواج کرده‌اند حق هم‌خوابگی با یکدیگر را ندارند مگر برای تولید مثل. همبستر شدن زن و شوهر به جهت لذت بردن از یکدیگر حرام و ممنوع است. استفاده از صابون به دلیل تحریک کنندگی برای مرد و یا زن ممنوع و حرام است. استفاده از عطریات تحریک کننده ممنوع و حرام است. داشتن تجملات در محل زندگی ممنوع و حرام است. داشتن زیورآلات بر دست و گردن برای زنان و مردان ممنوع و حرام است. کلیسا بر همه زندگی انسان دخالت و اشراف دارد و انسان به هیچ وجه حق انتخاب فردی و یا اجتماعی ندارد. شرایط زندگی در این شهر مسیحی طوری است که، می‌توان از آن به عنوان پارک یا موزه قرون وسطایی زنده یاد نمود.

[http://www.aparat.com/v/3aPNU]


ادامه مطلب



طبقه بندی: فیلم،  فرق مسیحیت، 
داغ کن: داغ کن - کلوب دات کام
نوشته شده در سه شنبه 8 اردیبهشت 1394 توسط : احمد